Panda Helper Soalan Lazim Super VIP

Seperti yang anda tahu, Panda Helper mempunyai versi percuma dan versi VIP berbayar tersedia. Sesetengah pengguna boleh menggunakan Panda Helper Versi Super VIP, jadi apa Panda Helper Super VIP? Kandungan yang ingin anda ketahui Panda Helper Super VIP ada dalam tutorial ini.

Apakah Panda Helper Super VIP?

Panda Helper Super VIP ialah versi tertentu Panda Helper VIP, dan anda hanya boleh menggunakannya pada versi sistem peranti tertentu. Apl dipasang menggunakan Panda Helper VIP tidak akan dibatalkan oleh Apple. Jadi Panda Helper VIP ialah versi yang lebih stabil.

Di mana saya boleh memuat turunnya?

Muat turunnya dari laman web rasmi Panda Helper. Perbezaan daripada versi VIP biasa ialah jika peranti anda sepadan dengan sistem tertentu, selepas mengklik Muat turun versi VIP versi iOS, pilihan Super VIP – Beta dan VIP Biasa akan muncul, pilih Super VIP – Beta dan ikut gesaan untuk pasang Tandatanganinya.

panda super vip

Selepas memasang tandatanganinya, buka tandatanganinya dan klik Pasang Panda Helper, lompat ke desktop untuk menyelesaikan pemasangan.

 

Pada peranti mana saya boleh memasang Panda Helper Super VIP?

Panda Helper Super VIP hanya boleh dipasang pada peranti dengan ini versi iOS:

iOS 14.0-15.4.1

iOS 15.5 beta 1- iOS 15.5 beta 4

iOS 15.6 beta 1- iOS 15.6 beta 5

Perlu diperhatikan apabila menggunakan Panda Super VIP, sila jangan naik taraf sistem. Jika tidak, anda tidak boleh menggunakan Panda Helper dan Apl yang dipasang.

Bagaimana untuk menggunakan Panda Super VIP untuk memuat turun Aplikasi?

Selepas anda memasang Panda Helper Super VIP, buka, terus masukkan permainan yang anda mahu dan klik Pasang. Kemudian kembali ke skrin utama dan tunggu Apl dipasang.

Bagaimana untuk menyahpasang Panda Super VIP atau Apl?

Anda tidak boleh memadamkan apl dengan menekan lama apl pada skrin utama. Cara yang betul untuk memadamkan apl ialah dengan membuka Panda Super VIP, klik butang pusat muat turun di sebelah kanan bar carian, pilih apl yang ingin anda nyahpasang daripada senarai yang dimuat turun dan slaid ke kiri. Ia akan muncul Padam pilihan. Klik padam.

Jika anda masih mempunyai soalan, sila hubungan Panda Helpere-mel perkhidmatan pelanggan.

 

Tinggalkan komen